فیروزه کوبی

تاریخچه هنر فیروزه کوبی و نحوه ساخت ظروف فیروزه کوبی شده

فیروزه کوبی

تاریخچه هنر فیروزه کوبی و نحوه ساخت ظروف فیروزه کوبی شده

تاریخچه هنر فیروزه کوبی و نحوه ساخت ظروف فیروزه کوبی - مراحل انجام فیروزه کوبی - شناخت سنگ فیروزه اصل از تقلبی - نحوه نگهداری از سنگ فیروزه و محصولات فیروزه کوبی - زنده کردن سنگ فیروزه مرده

  • ۰
  • ۰

فیروزه، سنگ متولدین آذر

فیروزه سنگ متولدین آذرماه است. سنگ‌های دیگری مانند توپاز زرد و آبی، بریل، یاقوت سرخ و زرد و آمینیست هم جز سنگ‌های متولدین آذر هستند اما فرعی هستند. فیروزه سنگ اصلی متولدین آذر ماه است. برخی افراد بر این باورند که سنگ ماه تولد برایشان اثر سحر و جادویی مثبت دارد.

فواید فیروزه برای متولدین آذر

سنگ فیروزه خواص بسیاری دارد. به صورتی که در قدیم فیروزه بخشی از تجهیزات پزشکی پزشکان بوده است. برخی افراد از سنگ فیروزه برای درمان سردرد استفاده می‌کنند. این سنگ برای چشم زخم مفید است. برخی از خلبانان معتقدند همراه داشتن فیروزه آن‌ها را در برابر سقوط محافظت می‌کند. فیروزه سنگی شادی آور و مفید برای استرس است. برخی هم معتقدند این سنگ باعث خوش شانسی می‌شود. عده ای از سنگ فیروزه به عنوان حامی یاد می‌کنند. فیروزه باعث تقویت چشم و بینایی می‌شود. این سنگ التهابات پوستی را رفع می‌کند و برای التهابات کبد مفید است. در بسیاری از روایات به استفاده از سنگ فیروزه توصیه شده است. عده‌ای می‌گویند در صورتی که قرار باشد برای فرد اتفاق ناخوشایندی رخ دهد و یا فرد بیمار باشد فیروزه تغییر رنگ می‌دهد و حتی گاهی در اثر مراقبت از فرد ترک برمی‌دارد. سنگ فیروزه باعث رونق بخشیدن به کسب و کار می‌شود.

زیورآلات و ظروف فیروزه کوبی برای متولدین آذر

در صورتی که متولد آذر هستید و می‌خواهید به طریقی از سنگ فیروزه استفاده کنید می‌توانید زیورآلات و جواهرات فیروزه کوبی و یا ظروف فیروزه کوبی را خریداری نمایید و دقت کنید که از فروشندگان معتبر و برندهای معروفی مثل برند کریمی خرید کنید. زیرا این برندهای معتبر گارانتی و شناسنامه محصول ارائه می‌کنند. هم چنین حتما در مورد روش های شارژ فیروزه و روش های نگهداری از فیروزه مطالعه کنید. زیرا فیروزه سنگ حساسی است و در صورت عدم مراقبت ممکن خاصیت خود را برای همیشه از دست بدهد.

  • ۹۸/۱۰/۰۴
  • کیمیا کاظم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی